מחפש עבודה?
כל שעליך לעשות הוא למלא
כמה פרטים על עצמך ולצרף
קורות חיים. אני אדאג לשאר...
נתחיל?
שם מלא
טלפון
אימייל
קורות חיים
המשך
מתוך 2

מאמרים וכלים

חברות כוח אדם

פורסם: 18-10-09.

חברות כח האדם מתווכות בין מחפש העבודה ולבין דורשי העבודה. שידוך נכון וטוב צריך להיעשות ע"י אנשים מיומנים בעלי ידע וקשרים בתחום. חברות כח האדם מעניקות לנו את הכלים להם אנו זקוקים להגשמת שאיפותינו המקצועיות.

מציאת עבודה הפכה להיות עבודה לכל דבר. בהווה שלנו,כאשר מספר מבקשי העבודה רק הולך וגדל מיום ליום המובטלים מוצאים את עצמם במצב בו עליהם להתמודד עם עוד עשרות אחרים על משרות ומתקשים לאתר את המשרה הטובה ביותר עבורם.

לשם כך הוקמו חברות כח האדם שתפקידן להוביל ולכוון את מחפש העבודה למשרה הטובה והרווחית ביותר אותה הם יוכלו להשיג. הרעיון המרכזי שעומד מאחורי חברות כח אדם הוא נתינת מענה מהיר ואמיתי לכל אדם ואדם על פי הדרישות והצרכים האישיים שלו והכוונתו לעבודות בהן הוא יוכל לממש את יתרונותיו ולהפיק את המרב ביותר עבורו ועבור החברה בה הוא יעבוד.

מספר יתרונות בפנייה לחברות כח אדם:

1. חברות כח האדם נותנות את המענה המהיר ביותר וזאת מאחר ויש להן רוב הזמן מאגר גדול של עבודות זמינות בכל רגע נתון.

2. לחברות כוח האדם קשרים חזקים עם החברות הגדולות במשק, בין אם אלו חברות היי-טק או רשתות אחרות.

3. חברות כח האדם מבצעות את כל השלב הראשוני הכולל את ההליך הפורמאלי ואת הרושם הראשוני ומכינות את מחפש העבודה לראיון העיקרי ע"י הנחיות, סימולציה ועוד.

4. חברות כח האדם דואגות לשמור על קשר עם הלקוח גם לאחר קבלתו לעבודה וזאת על מנת לראות את מידת התאמתו למקום העבודה ,לחזק את מקומו ולהעניק לו תחושה שיש מישהו שמלווה אותו ושהוא לא "נזרק" לים לבד.

5. אדם המגיע לראיון עבודה ע"י חברת כח אדם מסתמן כאדם רציני ,שקול ומחושב שיש לו מטרה ברורה, שהרי חברות כח האדם עורכות סינון אצלן במערכת וזאת על מנת לאתר את המועמד הטוב ביותר. מה גם ששליחת מועמדים טובים מעלה את מניותיהן בקרב ספקי העבודה.

6. חברות כח אדם מעניקות למועמדים כלים אשר עוזרים להם למצוא עבודה כגון: סידור ושדרוג קורות החיים, עריכת סימולציות , מידע מפורט יותר על התפקיד המוצע ,על החברה ועוד.

כאשר מחפש העבודה מגיע לשלב בו עליו לבחור חברת כח אדם עליו לבדוק את המוניטין של החברה בשוק. חברות כח אדם בעלי מוניטין גבוהה הן בעלות קשרים רבים יותר עם חברות ורשתות בשוק, הן אמינות יותר, בעלות ניסיון רב ולרוב, המשרות אותן הן יציעו יהיו אטרקטיביות יותר.

ישנן חברות כוח אדם המתמחות בשירותי גיוס שונים ובאיתור עובדים למשרות שונות כגון: עובדים למשרות זמניות, לחברות היי-טק, למשרות בתחומים (סיעוד, ביטחון), למשרות בחו"ל וכדומה. בבואך לחפש עבודה וחברת כח אדם בדוק מי הן החברות המתאימות לך ואיתן צור את הקשר.

חברות כח האדם הפכו להיות פונקציה חשובה ביותר בכל תהליך חיפוש העבודה. הן יודעות לתת את המענה הנכון והטוב ביותר להצלחה, מוצאות את התפקיד הרצוי ולא המצוי וזאת למען אינטרס משותף בעולם בו קיימים מובטלים מקצועיים ובעלי השכלה וחברות הדורשות עובדים מיומנים ואמינים.

אתר דיגר נותן את המענה הנכון ,החסכוני והמהיר ביותר לאיתור חברות כח האדם וזאת ע"י הפצתם של קורות החיים למספר גדול מאוד של חברות כח אדם. עליך לשלוח את קורות החיים רק פעם אחת ואנחנו נדאג לכל השאר.

בהצלחה!!!